Att vara hundägare...

Är inte alltid så lätt ska gudarna veta!
Ibland är hundar det bästa som finns, gosiga,mysiga underbara vänner.
Men ibland som idag när vädret är förkassligt och det regnar för fullt och blåser. då är det inge roligt och gå ut.
Man försöker skjuta på det oundvikliga,  faktumet att hunden tittar på en med bedjande ögon och tänker.
Jaha och när ska jag få gå ut på min promenad och se något annat en vår gräsmatta!?
 
Så klädde på mig och våndades och tyckte riktigt syndom mig själv i med hörlurana så jag
 jag i alla fall kunde höra bra musik medans jag gick där och vart blött.
Men det gick riktigt bra gick ned till fotbolsplanen och släppte Iris sen gick vi vidare mott ica,handla och sedan gick vi ovansidan förbi vårat hus på den stora vägen och så gick vi ned en bitt efter och tillbaka till oss. =)
Gick in och  klädde på Liam som varit i stan med mig idag men inte varit ute direkt.
Tog med honom ut och lekte en stund, plocka äpplpen och gunga lite innan vi gick in och hade lördagsmys.
 
Konstigt att den till början jobbiga promenaden slutade i att jag var  ute nästan 1 timme.
Och kaffet när jag kom in det smakade himelskt!
Ha en bra lördagkväll alla! Det ska jag ha <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0