Liam och Mammas mys eftermiddag!

Igår bestämde jag mig att jag och Liam skulle ha riktigt mysig kvalitetstid bara han och jag medans Elsa sov.
Först så Var vi ute och gungade,lekta i sanlådan, gick runt och kollade på blommorna som kommit upp i rabatten och lekte med hundarna.
Sen gick vi in och ordnade med trolldeg som vi sen satt med i 1 timme och lekte med.. Sjukt roligt var den och jag hade glömt bort hur roligt det verkligen var. Efter att vi ordnat en hel form men figrurer som  2 pingviner 2 ormar, 1 pizza en ros, en toa skylt till Tony och en bajskorv så gräddade vi dom i unen och själv så la vi oss i min och Tonys säng och kollade på Liams favorit film Pirater :D dock så somnade Liam och Isak utmattade i sängen efter bara 20 min in i filmen söt nog brevid varandra med.
Var så mysig em och han och jag fick verkligen umgås bara vi utan bråk eller skik och bara mysa <3
Blir så varm i hjärtat över vår stora fina pojk som nyss var så liten och nu är vår stora dukiga Liam<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0