Hund Träning

Var ute på en skön källs promenad med båda hundarna ikväll.
Är så fruktansvärt sköna kvällar ute nu och inte så man behöver frysa...
Så roligt men och träna med Isak, vi tränar för fullt att gå fint i kopplet ( Alltså början till  fot även om jag inte är senhård att han ska kunna fokusera tiden men korsta stunder och att han går på rätt plats några steg i alla fall)
 
Vi var på första omgångenvalpkurs i söndags jag och Isak. Såå roligt det var :D 
Och kan inte annat en bli stolt över min lill kille. Det känns att han kommer bli bra. 
Men träning och lite (mycket) tålamod kommer han bli lika fin hund som sin mamma.
Fin är han redan men ja han är så tacksam och träna och duktig på att ha kontakt och fokus med en hela tiden <3
Det värmer bra i mamma hjärtat då<3
Min lilla överlevare den enda i kullen som överlevde födseln.. Är så glad och lycklig över att jag fått enu en så fin hund att älska!
 
Idag var jag och Iris iväg även på en egen långpromenad med Nette som sällskap =)
Vi gick lite längre då i ca 1 timme. Så roligt och ha ensamtid med Iris med och att hon får gå lös och lukta i lugn och ro utan en Isak som sliter henne i öronen och bråkar:P
Isak <3
Tycker det här är nyss.Iris och Isak i valplådan <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0