Vår Helg

Varit lite dålig med och skriva sedan i torsdag.
Men här kommer en liten snabb uppdatering.
I fredags så städade jag och barnen på fm och på em kom Emma med sina barn och lekte med oss.
Eller jag och Emma skulle skriva arbete till skolan med som vi tur nog han.
När dom farit hem så grillade vi och sedan for vi en sväng till mina föräldrar och drack kaffe och lämnade Liam som skulle sova där.
Fredagkväll tillbringade jag med att sitta i timmtal och kolla på min granne som klippte sina hundar inför uställning.
Sedan prövade hon även och klippa bus Isak som inte alls tyckte  det varen bra idé men som vart klippt i  runt ansikte efter lite om och men =)
 
Lördagen spenderade vi hemma. åt mys frukost och gick ett varv runt byn och han se en film medans Elsa sov i vagnen och Liam kom hem. 
Väldigt lugn lördag och även då grillade vi tillmiddag.  mums!
Sedan när Elsa somnade gick jag ett till varv runt byn och sedan en extra sväng med hundarna.
Dock började det snöa en massa när jag gick i slutet tråkigtnog :/
Liam på buspalatset 
Elsa på buspalatset
Elsa i bollhavet.
En bild från när jag och Iris var ute på långpromenad i torsdagskväll
Isak efter att han blivit klippt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0