Veckans Vikt

Igår var det måndag och alltså dags för den första invägningen..
Hade gått ned 1,5 kg på 1 vecka så det var en helt godkänd siffra men jag hade nog vänt mig lite mer faktist, men så är det bara. Cyklade 5 km på träningscykeln på kvällen och det gick bra i alla fall :D Känns så skönt att använda den ibalnd oxå för och träna upp lite kondis. Snart kanske även jag vågar springa  ute utan att flåsa ihjäl mig. Men har ett eget mål att när jag gått ned 10 kg ev ska köpa ett gåband men vet inte riktigt en. dom är så stor och det skulle ta sjukt mkt plats men smidigt skulle det vara.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0