<3

Jag saknar dig fortfarande varje dag.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Ibland blir det inte som man tänkt sig .

Varje gång jag har Liam på dagis händer samma sak.
Först går vi hem och varanan gång tar ja en promenad runt byn direkt efter dagis.
visa dagar tar ja bilen. det beror på väder och Elsa o så.
Men detta handlar om när jag kommer hem! jag planerar att idag ska jag minsan se tv, sova städa och göra nå roligt. Och ja planerar en bra stund hemma medans ja sitter vid köksbordet eller som nu vi datorn.
Jag planerar faktist så länge att oftast hinner Elsa vakna o så är det fullt igång med henne istället.
Men så somnar hon och så ska ja sova. Jo va händer dådå? nä men  då ska jag juh städa, så kliver upp städar och så läger ja mig igen. Tittar på klockan och upptäcker att jo tjena.! Nu ska du hämta stor killlen på dagis igen ;)
Och som jag sitter här och planerar hör ja ett glatt barntjut där uppe!

Mitt gjutna rabarberblad och mitt gjutna hjärta.

Måndag morgon och syskonmys innan storebror ska på dagis första dagen efter sitt sommarlov:)

Första provet och gjuta i cement:D

våra kattpojkar Nisse och Charlie

Våra vackra underbara barn!

Min storkille Liam och hans katt Charlie!

Trädgården

Jag har så många ideér på vad jag skulle vilja ha i min trädgård i framtiden.
Idag är det ärligt talat ganska tråkig och lite vildvuxen.
Men sen vi flyttade in har vi hunnit med och göra ett matland där vi satt Jordgubbar,potatis,smultron,morötter, gul lök och rödbetor. Sedan har vi satt 4 bär buskar 1 krusbär 1 svarvinbär o 2 rödvinbär.
Men till nästa sommar vill jag skaffa lite pallkragar och sätta i och även börja anlägga ett nytt land.
lånade lite bilder på google på lite insperation

Färska nyplockade jordgubbar från vårat jordgubbsland

Elsa

Lite bilder på mina <3

Gjuta i cement

Jag ska pröva en ny sak som jag velat prova jätte länge.
Och äntligen föra veckan började jag ordna allt för mitt protjekt.
Jag ska nämligen gjuta olika saker.
Jag har bland annat budat hem 2 st formar på tradera och så ska ja pröva och göra rabarberblad.
Är så himla taggad och nu hoppas ja bara mina formar hinner komma innan helgen.
För vad kan vara bättre en att både få skapa och kladda samtidigt!

Välkommen!

Välkommen till min nya blogg!
Min nya blogg ska handla om det mesta kring mitt liv.
Mycket kommer det skrivas om våra 2 barn som jag har tillsammans med min sambo Tony.
20091718 föddes våran son Liam och 20120315 föddes våran dotter Elsa.
Vi bor i en liten by norr om hudiksvall som är min födelseort från början.
hösten 2011 köpte vi vårat hus och vi gillar att renovera och inreda.
Vi har 2 katter Nisse och Charlie och en liten blandrashund Iris.
Just nu är jag föräldraledig med våran dotter men jobbar annars som personlig assistent.
Häng med i vår vardag!

Välkommen till min nya blogg!

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0