Sov Barn!

Sitter uppe och väntar på att lilla bråkFian Elsa ska somna om och jag ska få gå i säng.
Hon ligger i sitt egna rum i sängen men hör hur hon ligger och pratar och skruvar på sig konstant.
Och hon har en inbyggs sensor den lilla flickan så går jag isäng då kommer hon tappa nappen och börja gråta men om ja sitter uppe då är hon så nöjd så..
Var hur länge sedan som helst vi höl på såhär så ska igentligen inte klaga. Men är verkligen super trött och så får ja inte sova :/
 
En annan som hade svårt och komma till ro ikväll var Liam som även han låg och skruva sig och kunde inte somna.
Undra vilken massiv sovmorgon jag kommer få imorgon då ;)
Om..... det inte var så jag att måste ställa alarm för och ringa tandläkaren 07.00 och avboka min tid kl 8.00 helst tappat dag och tid och ja missat och ordnat barnvakt för tandläkarbesök så får åka dit någon dag när jag inte får med mig båda barnen.. Mamman som har mest tandläkar skräk av hela familjen :S
 
Bjuder på en av dom mer seriösa familjebilderna vi har på oss från innan Elsas dop (kortet är taget av Linda)


Kommentarer
Nette

Jag avbokade också mitt tandläkarbesök, som jag hade 8:30! Haha.. Fult att vi hade fått samma dag och nästan samma tid, de kanske försökte locka oss genom att vi nästan kunde åka tillsammans dit :P

Svar: haha ja det måste vara så :P Ja fick sitta och vänta till 07.15 och ringa imorse men sa som det var i alla fall att ja inte hade något att ha barnen hos :P
Emma Östlund

2013-04-19 @ 11:12:39
URL: http://netteh.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0