Fördelar med Morgon pigga barn!

 
Man behöver aldrig vara rädd att sova över.
 
Man hinner med massor man inte trodde man skulle hinna på morgonen. som städa kök, plocka i hela huset m.m.
 
Man får uppleva hur fint det är kl 06.00 på morgoen när solen går upp...
 
Man hinner springa omkring länge i morgonrock och endå vara påklädd tidigt(Eftersom kl inte är så mkt när man tröttnar på morgonrocken)
 
Elsa somnar tidigt på fm så när Liam är på dagis kan man med fördel sätta sig med skolarbete :D
 
Är Liam hemma så passar jag alltid på och lägga mig och mysa med han i soffan och se lite tv eller att han och jag passar på och leka / pyssla.
 
Och man spar verklien tid när man tycker att en super sovmorgon är att sova till 09.00 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0