Höstväder, besök och söndag.

Dåligt väder idag igen :/ 
Typiskt hösten att vara så grå och blöt och kall. 
Inatt kom mina föräldrar hem från utlandet, så det första Liam skulle göra imorse var att hälsa på mormor och morfar. Så ditt for vi på fm. tittade på underbara bilder och filmer från när dom var där och Liam fick godis och lite anndra små saker och jag fick ett par solglasögon :D Liksom lycka mina hade gått sönder för en tid sedan.
 
For  hem på efter lunch och när vi kom hem hade Tony städat hela övervåningen. Underbart skönt och slippa det idag. Idag ska jag ta det väldigt lungt har jag bestämt det,laga lite mat, tvätta någon maskin tvätt sådär men inge mer.. Just nu sitter jag vid köksbordet  med datorn och en kopp kaffe. Liam och Tony ser en barnfilm och Elsa sover. Skönt söndags tempo idag. Kanske gå ut lite senare och hoppa i några vatten pölar eller så.
 
Ha en bra söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0