Julen <3

Satt vid datorn förut idag och pluggade och lysna på musik från spotify,
Såg min låtlisa med julmusik. Bara vart tyungen att höra lite musik och drömma mig bort.
Älskar julen så oerhört mycket, inte på det sättet man gjorde som barn, Men har insett att mitt vuxna jag älskar julen. Att få julpysla mitt egna hem med julmusik i bakgrunden. " Känner mig lite som min mamma, det gör hon alltid" Dofterna av julen. Dricka glögg och bara mysa upp i soffan och lysna på julmusik och läsa en bra bok.
Gud jag längtar nästan ihjäl mig när jag tänker på att det snart är dags.
Har redan börjat planera hur jag ska julpysla och hur det ska se ut här hemma. 
Elsas första jul iår och nu är vi äntligen den helt kompleta familjen <3 
Liam han planerar och funderar redan på julafton och tomten och alla paket.
 
Har redan hunnit starta och köpa lite julklappar 1 till Elsa och 2 till Liam.
Och fler lär det bli.Så himla roligt nu när Liam kan berätta mer vad han önskar sig och peka ut i leksakstidningar vad han faktist vill ha. Har en liten hum lvad han önskar sig just nu i alla fall=)
Elsa hon kommer f lite mer praktiska saker iår men lite leksaker ska klart vara med 
 
Liam och jultomten "morfar"
 
Med Elsa i magen julen 2011 <3


Kommentarer
Nette

Längtar också till julen ! <3 Idag är det 2 månader och 20 dagar till själva julafton.. bara 59 dagar till första advent! Jag har köpt Liams julklapp redan, den står och väntar på att bli inslagen :) Ska filura lite på vad Elsa ska få.. Vad önskar sig lilltösen tror du? <3

Svar: Underbart längtar tills vi ska sitta och dricka glögg och prata i advent med;) Vad du e gullig! Elsa önskar sig antagligen kläder i stl 80 eller möjligen leksaker eller roliga rosa inrednings saker till sitt rum ;)
Emma Östlund

2012-10-04 @ 23:06:38
URL: http://netteh.blogg.se
pappa

Jo där var man snygg :-))

Svar: världens bästa tomte <3 men när Liam såg bilden svara han kolla morfar tomte :P
Emma Östlund

2012-10-11 @ 00:39:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0