Grattis älskling

Grattis världens bästaTony på din 24 års dag!
Idag fyller min livskamrat,bästavän och sambo år.
Tänk att när jag och Tony träffades var han och jag bara 18 år gamla.
Vi har hunnit fira flera födelsedagarn tillsammans redan och fler ska det bli <3
 
Himla surt att jag och Liam hade planerat att baka till Tonys dag.
Men dom planerna liksom gick åt skogen eftersom vi skulle baka i helgen och vi har liksom legat hela familjen sen helgen. Tony han sjukna in sista och vart dålig idag istället.
 
Men vi gjorde glass Tårta idag  i alla fall.
Passade bra till en familj med halsont <3
 
Älskar min Tony oerhört mycket och Grattis igen <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0