Ibland blir det inte som man tänkt sig .

Varje gång jag har Liam på dagis händer samma sak.
Först går vi hem och varanan gång tar ja en promenad runt byn direkt efter dagis.
visa dagar tar ja bilen. det beror på väder och Elsa o så.
Men detta handlar om när jag kommer hem! jag planerar att idag ska jag minsan se tv, sova städa och göra nå roligt. Och ja planerar en bra stund hemma medans ja sitter vid köksbordet eller som nu vi datorn.
Jag planerar faktist så länge att oftast hinner Elsa vakna o så är det fullt igång med henne istället.
Men så somnar hon och så ska ja sova. Jo va händer dådå? nä men  då ska jag juh städa, så kliver upp städar och så läger ja mig igen. Tittar på klockan och upptäcker att jo tjena.! Nu ska du hämta stor killlen på dagis igen ;)
Och som jag sitter här och planerar hör ja ett glatt barntjut där uppe!


Kommentarer
Mikaela

Mysig blogg! :)



Kika gärna in hos mig där du kan vinna ett lyxigt halsband!

2012-08-23 @ 10:19:55
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ostlundemma

Handlar om mitt liv som 2 barns mamma, Våran vardag med både barnprat, inredning,djur,blommor och allt annat mellan himmel och jord!

RSS 2.0